tisdag, februari 10






Hej hej hallå!!

Galet många blev vi förra söndagen, skrålade för full hals gjorde vi och helt underbart var det!!!!!!!!!!!!

Alltså förra söndagen var vi 75 kvittrande personer som samlades på PrickigKatt och käkade korv mackor och muffins och som sagt var sjöng vi som galningar!!
Tack alla som kom -underbart!

I morgon -Onsdag kör vi så det ryker igen!!

Hoppas att dom som vill vara med i fortsättningen nu har osat och att ni känner er redo för vårens äventyr i det stora kör slaget:)

Vi samlas på PrickigKatt kl 19 och håller på till 20.30

Noterna har blivit fördröjda, vi har flyttat kontoret...väldigt rörigt kan det visst bli, så i morgon mina vänner får ni noterna som först, hoppas att det är alldeles ok.

500 kr är terminsavgiften och det är ju strålande om alla har med det i morgon.

Från och med nu är då kontoret flyttat och mera tid finns till uppdatering av blogg så håll i er här kommer det att uppdateras, så vill du veta någonting så fråga bloggen.

Ha det strålande strålande så ses vi snart.
Malinarna

3 kommentarer:

  1. Hej finaste Malinar, Josefina och alla härliga körvänner!
    Jag missade gårdagens körövning eftersom jag blev dunderförkyld och insåg att det var smartare att ligga hemma och kurera mig (=sova, gosa med katterna och dricka massa örtte) än att sjunga bort resten av rösten (krax) och smitta andra. Och så somnade jag och glömde att meddela detta. Så fult av mig,va?!

    Hoppas ni hade det superduperkul, så ses vi nästa gång!

    SvaraRadera
  2. vilken rolig grej! älskar föresten butiken - särskilt alla döööööläckra hattar!!!!

    SvaraRadera
  3. Åh, detta hade jag gärna vetat tidigare!
    Verkar vara ett skönt, avslappnat gäng..och jag älskar att sjunga (hellre än bra, men ni kanske vill ha ritiga sångerskor?;)
    Kommer det en ny omgång framöver?
    ..och vilken typ av låtar kör ni?

    SvaraRadera